Audyt stron internetowych
Strona internetowa nie przynosi zaplanowanych dochodów? Aby sprawdzić w czym tkwi problem, proponuję audyt stron internetowych. Polega to na uzyskaniu raportu, który wskaże problemy na stronie. Dzięki temu będę mógł wysunąć wnioski i podjąć działania, mające na celu jej poprawę w pozycjach Google.
Główne problemy występujące na stornie www to: brak poprawnej nawigacji oraz nieczytelna oferta. Wszystkie problemy jestem w stanie rozwiązać. Każdy z raportów, oprócz szansy na poprawę budowy strony, daje informacje i wskazówki pod kątem SEO.
Jakość serwisu, to wyznacznik, który jest brany pod uwagę przez algorytm Google, jak również odwiedzających. Im mniej błędów na stronie, tym jest bardziej atrakcyjna dla robotów wyszukiwarek, a co za tym idzie, lepiej pozycjonowana. Wyższa pozycja w Google, tym częstsze wizyty odwiedzających, co przekłada się bezpośrednio na zysk finansowy.
Audyt strony zawiera:
Prawidłową optymalizację meta tagów
Algorytmy Google rozpoznają zawartość strony internetowej po przeanalizowaniu meta tytułu oraz opisu. Nieprawidłowa optymalizacja meta tagów powoduje, że algorytm ma problem z prawidłową analizą treści witryny internetowej.
- sprawdzanie meta tytułów i opisu strony pod względem unikalności
- prawidłowa długość oraz wygląd meta tytułu i description
- nazwa firmy w tytule dla podstron
- wskazanie duplikacji meta tytułów i opisu podstron
Linki wewnętrzne
Nawigacja na stronie internetowej prowadząca do pozostałych zasobów witryny. Nieprawidłowe linkowanie Google błędnie analizuje Twoją stronę.
- liczba linków wewnętrznych
- wygląd linków wewnętrznych
- prawidłowa architektura serwisu
Tekst na stronie (optymalizacja)
Błędne stosowanie meta tagów w treści strony lub ich brak niekorzystnie odbija się na ranking w wyszukiwarce Google.
- sprawdzanie unikalności treści
- analiza optymalizacji treści
- analiza poprawności stosowania nagłówków
- analiza poprawności stosowania tagów alt, wskazanie na brak tagów w obrazku
- zgodność tekstu z proponowanymi meta tagami
Content strony internetowej
Algorytmy Google odpowiadają za analizowanie unikalności treści stron internetowych. Bardzo ważne jest, aby tekst był obszerny, specjalistyczny oraz przede wszystkim unikalny.
- badanie zawartości contentu na stronie
- długość tekstu, optymalny stosunek tekstu do kodu strony
- zawartość tekstowa i merytoryczna
- nagłówki H1, H2
- sprawdzanie prawidłowego rozmieszczenia słów kluczowych w treści
Indeksacja strony www
Błędy w indeksowaniu strony internetowej przez algorytmy Google obniżają ranking strony internetowej w wyszukiwarce bądź powodują brak wyświetleń na frazy związane z Twoim biznesem. Warto zadbać by Google prawidłowo indeksował Twoją stronę internetową.
- poprawność pliku robots.txt
- poprawność mapy strony internetowej
- błędy w indeksowaniu strony www
- ilość zwracanych podstron
Słowa kluczowe
Nie każde słowo kluczowe przynosi korzyści w postaci zapytań, sprzedaży produktów i usług. Zanim przejdziemy do pozycjonowania strony internetowej, warto wiedzieć, na jakie słowa kluczowe warto się pozycjonować, żeby inwestycja w SEO zwróciła się w krótkim czasie.
- Analiza najlepiej konwertujących słów kluczowych
Prędkość witryny
Prędkość wczytywania strony ma kolosalne znaczenie w branży SEO. W Internecie ważne jest to, aby użytkownicy szybko otrzymywali informacje, których potrzebują. Długo ładująca się strona tylko zwiększy poziom niezadowolenia Twoich potencjalnych klientów, a to odbije się także na pozycje w Google.
- optymalizacja kodu strony pod maksymalnie skrócony czas ładowania strony www
Inne błędy techniczne:
- błędne przekierowania strony z pliku htacces
- strona występuje w wersji z www i bez
- złe wyświetlanie w wynikach mobilnych strony
- brak podpięcia strony pod Google Webmaster Tools i Google Analytics
- brak indeksacji w http i https
- brak tagów kanonicznych dla podstron
- kanibalizacja słów kluczowych
Korzyści współpracy
- Oszczędzasz swój czas
- Wskazane przez nas błędy są także usuwane
- Strona internetowa jest przyjazna wyszukiwarce Google
Obecne algorytmy Google uczulone są na punkcie błędów SEO. Często poprawa wychwyconych błędów technicznych daję więcej korzyści niż nawet duża ilość odnośników prowadzących na stronę internetową. Potrzebujesz fachowca, który pomoże Ci poprawić funkcjonalność witryny?
Skontaktuj się ze mną - 663 713 967
SEOwiedzący - dlaczego ja?
duże doświadczenie od 2012 roku pracy w branży SEO
znajomość najnowszych trendów 2020 w pozycjonowaniu stron
duże doświadczenie w kampaniach SEO: pozycjonowanie lokalne i szerokie
sprawdzone metody pozycjonowania stron firmowych i sklepów internetowych
znajomość SEO narzędzi do analizowania skuteczności pracy
doświadczenie w obsłudze kanałów społecznościowych Facebook, Youtube, Google +
doświadczenie w konfiguracji reklamy Adwords
otwartość na nowe poglądy
wieczny optymizm
umiejętność pracy z ludźmi