Pozycjonowanie globalne, kampania SEO na ultra-trudne komercyjne frazy kluczowe

SEO, pozycjonowanie globalne, ogólnopolskie to strategia SEO zorientowana na osiągnięcie wysokich pozycji na najczęściej wpisywane frazy kluczowe. Globalne słowa kluczowe, to składające się z maksymalnie dwóch słów wyrażenia opisujące zainteresowania Internauty. Są to słowa o wysokiej skali trudności SEO, na które pozycjonuje się większość naszej konkurencji. Jak poznać trudne słowa kluczowe spoglądając na wyniki Google? Czy warto pozycjonować serwis na frazy ogólnopolskie? Jak długo należy czekać na pierwsze efekty pracy SEO specjalisty? Tego dowiesz się z poniższego artykułu. Zapraszam do lektury!

Pierwsza strona Google, a globalne słowa kluczowe

Wynik pierwszej strony rankingu Google po wpisaniu konkurencyjnego słowa kluczowego ma charakterystyczny wygląd. Doświadczonemu specjaliście SEO wystarczy jeden rzut oka by wiedzieć z jakim słowem kluczowym ma się do czynienia.

Jak poznać, że fraza kluczowa jest oblegana przez konkurencję?

  • Pierwsza strona Google to wynik TO10 zajmowany przez firmy komercyjne

  • Bezpłatne wyniki Google oblegane są z każdej strony przez Reklamy Adwords

  • W wynikach wyszukiwania na komercyjne frazy kluczowe pojawiają się Mapy Google

  • Bardzo często na pierwszej stronie Google pojawiają się linki do obrazów pasujących do wpisanego zapytania

  • Na zapytanie komercyjne, Google zwraca dużo wyników linków do www konkurencyjnych firm, które najpierw trzeba prześcignąć, aby znaleźć się na pierwszej stronie Google

  • Najwyższe miejsca najczęściej zajmują silne brandy o bardzo mocnej rozpoznawalności

Wynik wyszukiwania na globalne hasło - kliknij, aby powiększyć zdjęcie

Efekty pozycjonowania na frazy globalne / ogólnopolskie - ile trzeba czekać na sukces?

Pozycjonowanie serwisu na frazy globalne to najtrudniejsze zadanie dla SEO specjalisty. Bez dobrej strategii SEO nie będzie możliwe osiągnięcie szybkich efektów pozycjonowania. Nie ulega wątpliwości, że w obecnie działającym algorytmie Google, coraz trudniej samym sprytem, bez dobrego zaplecza finansowego, walczyć o najlepsze miejsca w rankingu Google na globalne słowa. Jeśli ma się za konkurentów wielkie przedsiębiorstwa, które miesięcznie na reklamę Internetową wydają spore środki pieniędzy, może się okazać, że dobre chęci i wiedza to za mało, aby realnie móc spodziewać się sukcesu TOP10 w relatywnie krótkim czasie.

Czy warto pozycjonować serwis na frazy globalne / ogólnopolskie?

Odpowiedź na to pytanie brzmi - oczywiście, że tak! Nie mniej jednak moje doświadczenie pokazuje, że w obecnej tendencji SEO w Google bardzo rzadko dochodzi do zmian w rankingu na pierwszej stronie wyszukiwarki. To oznacza, że czekanie na rezultat pracy SEOowca, może nadejść w bardzo dalekiej perspektywie lub, jeśli podejdzie się do kampanii SEO niewłaściwie - wcale.

Moim zdaniem nastawienie się na pozycjonowanie strony www tylko na frazy globalne skazane jest na niepowodzenie. Wysokie pozycje w Google na najczęściej wyszukiwane frazy komercyjne można osiągnąć  pod warunkiem, że dąży się do tego, aby na wszystkie hasła kluczowe wpisywane przez Internautów osiągać jak najwyższe pozycje w rankingu Google. Wystarczy przeanalizować konkurencję, żeby się o tym przekonać.  Analizowany przeze mnie przykład firmy konkurencyjnej będącej bardzo znaną Agencją Reklamową jasno pokazała, że firma do SEO pochodzi w sposób bardzo kompleksowy, dodatkowo, co bardzo ważne firma dba o swoją rozpoznawalność w sieci, co jest także ważne w kampanii SEO na frazy globalne.

Dokonaj analizy swojej konkurencji: wypisz najważniejsze hasła kluczowe globalne, lokalne, z szerokiego ogona, hasła komercyjne i informacyjne wpisywane przez klientów, sprawdź ręcznie w Google lub przy pomocy aplikacji Webpozycja.pl jak wysoko znajduje się na nie Twój największy konkurent. Jeśli okaże się, że na wszystkie wpisane hasła, jest on w TOP5 - wiesz co należy zrobić, aby mu dorównać w wyścigu o najwyższe pozycje na frazy globalne.

Chcesz dowiedzieć się więcej o pozycjonowaniu globalnym?

Skontaktuj się ze specjalistą SEOwiedzącym pod numerem 663 713 967

SEOwiedzący - dlaczego ja?

duże doświadczenie od 2012 roku pracy w branży SEO
znajomość najnowszych trendów 2018 w pozycjonowaniu stron
duże doświadczenie w kampaniach SEO: pozycjonowanie lokalne i szerokie
sprawdzone metody pozycjonowania stron firmowych i sklepów internetowych
znajomość SEO narzędzi do analizowania skuteczności pracy
doświadczenie w obsłudze kanałów społecznościowych Facebook, Youtube, Google +
doświadczenie w konfiguracji reklamy Adwords
otwartość na nowe poglądy
wieczny optymizm
umiejętność pracy z ludźmi

O mnie

Nazywam się Damian Żurawski i jestem SEOwiedzącym od 2012 roku. Swoją przygodę z pozycjonowaniem stron zacząłem od stażu w firmie IT. Obecnie pracuję nad własnym projektem SEOwiedzący.pl. 

Jestem również gotów podjąć pracę na stanowisku SEO Specjalista w firmie  na terenie Śląska: Katowice, Gliwice, Zabrze, Chorzów, Bytom, Ruda Śląska.

Wskazówki dojazdu

Kontakt

ul. Nyska 13, 41-808 Zabrze – Rokitnica, Śląskie
tel: 663 713 967
email: damianzurawski1988@gmail.com